De kernoorzaak van lijden door Anita Hütten | 21 jun 2013 | Inclusie gelinkt aan andere thema's De kernoorzaak van lijden is isolatie. Het ontbreken van menselijk contact.David PitonyakReactie verzenden Reactie annulerenJe e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *Reactie *Naam * E-mail * Site Δ